Jom klik

Mee Bandung Muar  

Posted by PaNthEra TiGriS

semalam aku jenjalan ngan kawan2 aku
dieorang nie pown blogger gak
kiteorng cari makan 
dari tangkak sampai ker bandar muar
semata-mata nak makan Mee Bandung Muar
padahal kat tangkak ade aje mee bandung 
saje aje jenjalan
ni aku masukkan gambar mee bandung muar

sekadar gambar hiasan

sekadar gambar hiasan

 nnt aku masukkan gambar betul2 kiteorng jejalan k
aku bagi sekali resepi yg aku amik kat laman web ini
nnt korang leh gak wat kat rumah ea
leh gak aku merasa sekali, hehehe




This entry was posted on Sunday, July 10, 2011 at Sunday, July 10, 2011 . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

6 comments

Apa beza Mee Bandung Muar dengan Mee Bandung yang lain ek?

MySuaraBlog: Jom Tidur Sebelum Pukul 1 Pagi

July 10, 2011 at 2:08 AM

x tau ar, maybe pembuatan nyer kot..hahaha

July 10, 2011 at 2:29 AM

haha..mee bandung muar ada keistimewaan sendri..

July 11, 2011 at 12:00 PM

Zeera: btul ker mee bandung muar ade keistimewaan nyer sendiri???

July 11, 2011 at 3:34 PM

btul lah kot daus..haha..mee bandung pun asal nye muar...

July 12, 2011 at 10:52 AM

zeera: bukan mee bandung asal dari indonesia ker???

July 13, 2011 at 12:23 AM

Post a Comment

Nana-nama Allah

Jom Klik