Jom klik

Senyum  

Posted by PaNthEra TiGriS

manis nyer Senyuman

Senyum adalah salah satu cara manusia untuk berkomunikasi tanpa harus mengucapkan kata kata.Senyum pada hakikatnya adalah salah satu anugerah indah yang tuhan berikan kepada Manusia. Senyum merupakan keperabadian manusia yang sederhana dan tulus tapi memberikanyu impak yang begitu besar pada diri kita dan juga kepada orang yang kita senyum.Senyum itu seperti penyeri hidup kita yang mencabar ini..

Di dunia ini terdapat bnyk jenis senyuman seperti senyum palsu, ada senyum jahat, ada senyum sinis, ada senyum oppurtunis,ada senyum supi, ada senyum malu, ada senyum ria, ada senyum bahagia,dan Senyum ikhlas.

bnyk kebaikan senyum ni, saya boleh mencari bnyk kebaikan senyum nie seperti :
Senyum membawa seribu makna kebahagiaan,
Senyum juga penawar,
Senyum penyeri kehidupan,
Senyum aset tarikan,
pahala menyusul di sebalik senyum,
tanda sapaan, hubungan persaudaraan,
agar teguh tali persaudaraan,
agar kurang segala kekusutan,

 event binatang seperti nie pown tahu bersenyum, x kan kita manusia x boleh senyum kan..senyum2 lar k wahai kawan2 ku sekalian..salam :)
 

This entry was posted on Sunday, January 30, 2011 at Sunday, January 30, 2011 . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

2 comments

binatang yg xda akal tu pun boleh senyum..inikan pula manusia yg ada akal... so,kenalah senyum dgn org WALAUPUN....org x senyum ngan kita....ye ke??

February 2, 2011 at 3:27 PM

YUP, SENYUM ITU ADALAH SEDEKAH KEPADA ORANG YG MEMBERI SENYUM ITU..

February 2, 2011 at 5:35 PM

Post a Comment

Nana-nama Allah

Jom Klik