Jom klik

Anak buahku...  

Posted by PaNthEra TiGriS

 aku sgt geram kat anak buah aku yg baru brape bulan nie..muke die comel sgt, aku nk aje picit2 pipi die yg tembam n gebu 2..
comel nyer..

kene tinggal sorang2

mak nyer segan nk amik gambar ngan baby die

hehehe

terkedu bile minum susu

rmai2 kene kan Alyah..

nk menangis aje..

Bile aku picit a pipi jer pipi die, die mesti melalak x tentu pasal..ape lar aku nie, mesti lar die rase sakit kene picit kat pipi die..klu aku pown mesti rase sakit 2..










bile lar aku nk ade anak mcm nie 
Kecian bile terigatkan bayi yg dibuang oleh parent sendiri..x kecian ker pada bayi yg x berdosa nie..

This entry was posted on Saturday, January 29, 2011 at Saturday, January 29, 2011 . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

2 comments

aku pun nak tanya..

bilalah aku nak dapat anak macam tu

January 30, 2011 at 11:23 AM

Insya'Allah, bile dah kawen nnt...

January 30, 2011 at 5:36 PM

Post a Comment

Nana-nama Allah

Jom Klik